Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Prenova poslovanja v kriznih okoliščinah
Helena Rončević, 2021

Abstract: V magistrskem delu smo se osredotočili na rast in razvoj podjetij v času pandemije Covid-19, ki predstavlja izziv za vsa podjetja in posameznike. V delu opisujemo življenjske cikle podjetja, metode rasti, metode in faze razvoja podjetja, različne oblike poslovanja podjetij, uporabo različnih informacijskih tehnologij, trenutne razmere in projekcije za naslednji dve leti. Naloga je nastala kot del raziskovalnega poročila na tržnem projektu Razvoj modela prenove poslovanja in izboljšanja poslovnih procesov, za podjetje, ki ga zaradi zagotovitve anonimnosti v tej nalogi poimenujemo HERO S.P. To je slovensko mikro podjetje, ki se ukvarja z izdelavo unikatnih in ekoloških ogrevalih teles na trdo biomaso. Ugotovili smo, da se podjetje trenutno nahaja v fazi upadanja rasti. Podjetje je na trgu aktivno že vse od leta 1994 in se je že večkrat znašlo v tej fazi ter se uspešno povrnilo v prejšnjo fazo zrele rasti. Razmere na trgu so sedaj drugačne, saj je pandemija Covid-19 nepredvidljiva. V delu smo ugotovili, da bo za obstoj podjetja pomembno, da se razvija in raste ter širi tudi svojo ponudbo. Podjetje bo svojo ponudbo razširilo najprej na domači, kasneje še na tuje trge, z dodajanjem storitve svetovanja in pomoči. Ciljna tuja trga bosta Italija in Avstrija, saj sta fizično blizu domačega trga. Za namene raziskave je uporabljen deskriptivni pristop, saj v samem delu opisujem strukturo sistem in njegovo delovanje.
Found in: osebi
Keywords: podjetja, poslovni modeli, rast, razvoj, življenjski cikli, magistrske naloge
Published: 13.08.2021; Views: 894; Downloads: 162
.pdf Fulltext (1,75 MB)

2.
Zasvojenost z igrami na srečo med mladimi
Lorena Furlan, 2020

Abstract: Igranje iger na srečo med mladimi v zadnjem času postaja vse bolj priljubljena dejavnost. Težava nastane, ko le-ta uide izpod nadzora in posledično vodi v vse globlji problem ter nevede zapademo v začaran krog zasvojenosti, iz katerega se je brez strokovne pomoči težko rešiti. Nekateri mladi komaj čakajo, da postanejo polnoletni in s tem poleg drugih pravic pridobijo tudi pravico vstopa v igralni salon oziroma igralnico. Odvisnosti od igranja iger na srečo se na žalost daje premalo pozornosti oziroma se o njej ne dovolj govori. Vsi poznamo odvisnost od alkohola, kajenja, drog itd., o odvisnosti od igranja iger na srečo pa nas v šoli premalo opozarjajo (tako mlade kot njihove starše), zato tovrstne problematike večina ne jemlje dovolj resno in ji ne posveča dovolj pozornosti. Mladi so naivni, v igranju vidijo priložnost za hiter zaslužek brez nikakršnega dela. Zaradi dostopnosti igralniških objektov na Goriškem je mladim obisk le-teh še bolj mamljiv in priročen. V nalogi se osredotočam na mlade in njihovo igranje iger na srečo, kjer sem preko proučitve sekundarnih virov in s pomočjo kvalitativne metodologije izvedla empirično raziskavo – intervjuje s tremi igralci, ki imajo omenjene težave. Raziskovala sem, kaj je vzrok za igranje med mladimi, kakšne posledice jim prinaša in kako igranje vpliva nanje. Ključni izsledki raziskave so, da mladi kot najpogostejši vzrok za igranje navajajo željo po hitrem zaslužku, radovednost, družbo, ki jih je vpeljala v to, in beg pred problemi. Posledice igranja in negativni vplivi na igralca pa se najpogosteje kažejo na finančnem področju, slabem odnosu do bližnjih, zanemarjanju študija, potrebi po družbi, izgubi prijateljev, laganju, umiku od družbe in zapiranju vase.
Found in: osebi
Keywords: igre na srečo, posebne igre na srečo, klasične igre na srečo, zasvojenost, mladi, igralništvo, diplomske naloge
Published: 13.08.2021; Views: 1216; Downloads: 150
.pdf Fulltext (982,96 KB)

3.
VPLIV NEVERBALNE KOMUNIKACIJE NA ODNOSE MED ZAPOSLENIMI V IZBRANEM PODJETJU
Simona Širovnik, 2024

Abstract: Skupina Slovenske železnice je skupina, ki ima na dnevni bazi veliko opravka s komuniciranjem. Tej skupini je pravilna raba in uporaba komunikacije ključna za nemoteno poslovanje ter sodelovanje med zaposlenimi. S pomočjo ankete in intervjuja, ki smo ga opravili s to skupino, nam je dal jasne odgovore o vplivu neverbalne komunikacije med zaposlenimi v podjetju. Kvantitativno raziskavo smo opravljali s pomočjo ankete, ki je bila razdeljena v fizični obliki zaposlenim na sedežu skupine Slovenske železnice. Vse ankete, ki so bile razdeljene med zaposlene, smo dobili v enakem številu tudi nazaj. Vse ankete smo analizirali in jih prikazali v tabelaričnem prikazu. Tako smo lažje in bolj razčlenjeno prišli do boljših rezultatov znotraj podjetja. Vprašanja so se nanašala na delovni tim, ki vsakodnevno delajo skupaj in komunicirajo. Zanimalo nas je, koliko so vešči neverbalne komunikacije, kaj za njih to pomeni v praksi, koliko neverbalna komunikacija pomaga pri izboljšanju samih odnosov med zaposleni in kateri elementi so za njih bistveni, kadar se sporazumevajo neverbalno. Kvalitativni del smo opravljali s pomočjo intervjuja, ki smo jih opravili z vodilnimi, vodji prodaje, storitev in nabave, vodji invalidskih delavnic in invalidov ter vodji prodajnih avtomatov po Sloveniji. Vprašanja so se nanašala na to, koliko vodje uporabljajo neverbalno komunikacijo s svojimi zaposlenimi, kaj je za njih pomembnejše, kakšna so njihova opažanja glede uporabe neverbalne komunikacije med zaposlenimi ter ali so pri njih pomemben del izobraževanja tematike neverbalne komunikacije.
Found in: osebi
Keywords: zaposleni, komuniciranje, neverbalno komuniciranje, organizacijska kultura, Slovenske železnice
Published: 11.05.2024; Views: 68; Downloads: 4
.pdf Fulltext (1,86 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top